27.10.05

Anna Ekelund

EvaEmma kan framstå som älskvärd!, åtminstone i perspektiv till Aftonbladets andra stjärnskribent Anna Ekelund. När EvaEmma skriver förvirrade krönikor i förvirrad bloggform känns hon väldigt oskyldig och naiv i jämförelse med Anna Ekelund som kanaliserar ren ondska genom sina texter. Är det verkligen tänkt att Aftonbladet ska väcka samma obehag som Mein Kampf? Näe gud alltså, hon lyckades verkligen göra mig illa till mods. Det är nog god tid att börja bojkotta tidningen nu.

Anna Ekelunds Lattepappor

...

Förresten vet jag hur det känns att få sitt eget dödsbesked efter inatt. Att få veta att man bara har några få dagar kvar att leva. Det var storyn i min senaste dröm. Rätt hemskt kan man tycka, men det kom faktiskt något riktigt gott ur det fruktansvärda: tjejer ville passa på att ligga med mig innan jag dog, haha. Är det desperation som knackar på dörren månne?

/Smelly B

5 Comments:

Blogger Margret said...

bilden visar min pappa när han springer biblioteksloppet för chalmers tekniska högskola! han vann! och bar klänning?? OBS! allt detta är sant!

http://www.hb.se/script/ShowPic.asp?ID=1739

27 oktober, 2005 16:10  
Blogger Frank Delux said...

Hahaha, det är ju faktiskt fantastisk fin kuriosa! och bild! Tack så mycket ;D

Vems pappa? M eller Rs? Och trivs han med sitt jobb?

/S

27 oktober, 2005 17:52  
Anonymous Anonym said...

R och I:s pappa såklart! varför tror du vi ser så atletiska ut för?

27 oktober, 2005 22:00  
Blogger Frank Delux said...

I: Atletiska? Som i...hästpoloatletisk?

/JR

27 oktober, 2005 22:45  
Blogger Margret said...

atletisk som i lång och senig of course!

/rebecka

28 oktober, 2005 19:19  

Skicka en kommentar

<< Home