20.2.06

Dagen utan reflektioner

Dolph Lundgren spelade en oväntat komplex huvudrollsinnehavare (i jämförelse med Van Damme och Seagal) i ”succéfilmen” Red Scorpion, som nu blodat min tand när det gäller vår ariske actionhjälte. Van Damme, Chuck Norris, Dolphan och Seagal, tillsammans har de ju otroligt många timmar filmglädje att bjuda på, och än har jag bara hunnit läppja på dem fyra. Imorgon blir det förhoppningsvis Seagals”Under Belägring 2” jag och David kommer att avnjuta. Åh så jag längtar!

Sedan måste jag tyvärr tacka nej till Malins ”utmaning” i och med att jag är en så normal och väldigt vanlig kille. Sorry, men jag har ingenting att komma med när det gäller ”konstigheter”. Ingenting alls.

Fan, jag förstörde precis högtalarutgången till min dator. SATAN! Nu måste jag än en gång skicka in det här helvetet för lagning. Åh, jag orkar inte! Jag orkar bara inte!

Jag funderar förresten på att säga upp mig från mitt nuvarande jobb. 90 miljoner kronor och sin egen vikt i guld utlovas till den person som halshugger någon av de danska muhammedtecknarna. Det är inte illa. Både bättre betalt och roligare än mitt tradiga market research-jobb.

Nu ska jag leka lite Vin Diesel och sedan sova. Ciao.

/S

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha meh, freak :D

20 februari, 2006 17:41  

Skicka en kommentar

<< Home