14.3.06

I want drama!

Vin Diesel är för bra skådespelare för att vara en sann actionhjälte ala Van Damme, Seagal, Dolph Lundgren, Chuck Norris och Arnold. Det har redan konstaterats här. Däremot är han världens tuffaste huvudrollsinnehavare i ett tv-spel, och det ska han ha cred för med tanke på all konkurrans (Mario och Sonic bara för att nämna ett par!). I Escape from Butcher Bay - sveriges stolthet - är han iaf sinnesjukt hård och nu är jag riktigt sugen på att se filmen, trots att den sägs vara otroligt dålig.

Ikväll ska "Sympathy for Lady Vengeance" avnjutas och förväntningarna är på topp. Det har sannerligen blivit för lite asiatiskt på sistone.

Annars är livet rätt tråkigt, bortsett från alla Lost-kvällar. No drama liksom. I want drama! Till helgen ska dock Davveman ta med mig ut att slåss, och sen planerar vi att börja spela tennis, vilket min nu smalfeta kropp verkligen kan behöva. Blir jag fit nu kompis, blir jag fit nu?

/S