25.4.06

Bödeln i Boden

Egentligen har jag mycket att skriva om. Indiekryssningen till Åbo är ett exempel medan den fantastiska firmafesten är ett annat. Tyvärr är det omöjligt för mig att samla mina tankar sedan en gravt psykiskt störd man i Boden påminde mig om sin ytterst hotfulla existens genom att kontakta mig över nätet för drygt två veckor sedan.

”Tjena kommer du ihåg mej säger bara skål för jävla fan hehe”

Existentiella frågor som ”Vad händer efter döden?” är idag allt jag kan tänka på, och valet mellan en sommar i Boden eller Köpenhamn känns nu löjligt självklar. Medan Köpenhamn bjuder på allt och lite till väntar inget annat än min egen begravning i Boden, min egen begravning som jag visserligen själv klubbade igenom i och med min stöld av denna galna mans brudar.

Min bödels lunarstormpresentation:

”Tjena jag vill börja säja att jag har haft jävligt kul.man har inte roligare än man gör sig. älskar svarta pengar och brudar. har alltid en plan och en reserv plan. kör som ett proffs och jag jobbar bara med proffs.åker lyxbil på andra bekostnad. tycker alla människor är lika mycket värda. var och en får stå för sitt varför ska du skämmas för vad någon annan har gjort för dumt göra inte det. är man inte vacker på insidan så kan man va vacker på utsidan. Alkohol är också en drog tänk på det. vi kontakar inte maffia dom kontaktar oss hehe.nu ligger vi lågt grabbar och låter Maffia gör grov jobbet att sälja tavlorna. av säkerhetsskäl så bråkar jag aldrig med polisen.

Intressen:
god mat,brudar,polarna,bilar
party, lunar.

Hatar :

när det är slut pengar på telefonen. slut batteri.
när man är pank och när saker tar längre tid än man beräknar”

Som komplement till hans presentation bjuder jag på denna faktalista som aftonbladetporträtterar min bödel och beskriver vår relation lite bättre.

  • Han har legat inne på psyket under en längre tid, utan betydliga resultat vilket hans lunarstormpresentation vittnar om.
  • Han har skickat ett hotfullt arbetsmejl till mig.
  • Han har högt uttalat sitt ogillande gentemot mig vid ett flertal tillfällen, och förklarat anledningen genom ”Han snor alla mina brudar”.
  • Han har ringt mig på arbetstelefonen och frågat ”Vad tycker du om Agneta Sjödin? Tror du hon och Gunde har legat med varandra? Jag skulle inte ha något emot att spänna på henne.”
  • Under större delen av en hel utekväll har han stirrat maniskt mordiskt på mig.
  • Han väger mer än dubbelt så mycket som mig.
  • Han har försökt våldta sin mamma, vilket resulterade i första punkten.
/S

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kom in på den här bloggen av en slump. Ganska intressant faktiskt. En annan sida av verkligheten, vad vet jag. Roligt att läsa lite utav dig iaf.

/E ;)

10 maj, 2006 18:03  

Skicka en kommentar

<< Home